svētdiena, 2012. gada 9. septembris

jaunais

   Jau vairāk kā nedēļu īstās mājas ir nomainītas pret Matīsielasmājām. Nepierasti, dīvaini, interesanti vēljoprojām. Bet patīk. Cenšos iedomāties lietas, par kurām varētu pasūdzētis un nav, tiešām nav par ko, tik ļoti neraksturīgi man.
   Universitātē, vismaz pagaidām, viss ir okey. Ļoti pārsteidz tas draudzīgums, gan no vecāko kursu studentu puses, gan no pirmā kursa studentiem. Vienkārši un atklāti.
   Ir lietas, kas nemainās un lietas, kurām nemaz nevajag mainīties- tās pat nav lietas, tie ir cilvēki, smiekli un sajūtas. Kaut kāda konstante, kas maninoties apstākļiem neizskaidrojamā kārta nepazūd un nemainās- draudzība.
   Ja jautā, kas jauns tad no šīs nedēļas tā spilgti atmiņā iespiežas trīs notikumi: Vecrīgas apmeklējums, basketbols un pusmaratons. Par pirmo neko, smieklīgi un traģiski. Neesmu nekāda baskatbola fane, pat nesekoju tam līdzi, tomēr jāatzīst, ka Latvija- Gruzija spēle man patika, jo sanāca vērot klātienē. Es jau nesaku, ka kāda cita spēle man nebūtu patikusi, gan jau arī cita patiktu, jo no baskatbo galīgi neko nesaprotu. Bija vienkārši forši, it īpaši ar traku baskatbola fani blakus!:) Pusmaratons, jā pusmaratons, es tam atkal pieteicos. Nē, es tam tiku pieteikta. Labprātīgā piespiedu kārtā. 13. oktobrī Siguldā- tur es skriešu. treniņu nav bijis, es neesmu gatava un man ir bail, bet nu ko iespējams šī izgāzšanās(ja tāda notiks) ir vajadzīga, lai saprastu, ka tā turpināt nevar. IR JĀIET UN JĀDARA, saņemies, Ildze!
Satikti skolasbiedri un sirdsdraudzenes trešajā septembrī! Tak smieklīgi!
Matīsa ielas burvības. Puķuzirņi. Vienkārši jauki dzīvokļabiedrene, kas rūpējas, lai nenokavētu studijas/darbu. Ķeru ballīti Matīsa ielā sēžot uz palodzes. Arbūzi ar karotēm un tikai!



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru