svētdiena, 2012. gada 21. oktobris

brīvas dienas!

  
Brīvdienu- īsu nebija bijis tik sen. kas ir īstas brīvdienas? Tad, ka esmu mājās:)
Viss sākās ceturtdien, kad dodoties mājup pa ceļam nolēcu ar gumiju. tik vienkārši. Tik superīgi. Tik skaisti. Gribu vēl un vēl!


Un tad sākās manas brīvās dienas, bez sociālajiem portāliem. Ar daudz smaidiem, mīlestības, siltuma un māju sajūtas!
Divi draugi. Tādi mīlīgie.


 Galvenais, lai kājas siltas!?

 Es un mani draugi, jeb mana lieliskā māsa!
 īstenībā kastaņi ir baigi smieklīgie!

 Tikai pa manas istabas logu.

 Mans mīļākais suns, kaut visi tā priecātos mani satiekot!
 Aiviekste.
 Tik parasti....
Man tas likās visus astoņpadsmit gadus, līdz šim mācību gadam.
nu man tas ir skaistums, ko tik dažreiz redzēt ļauts!
 Uzaugu starp puikām. Tagad, man ir māsa. Bet kad biju maza, man kaimiņos dzīvoja tikai čaļi un man arī nav nevienas māsīcas- tikai brālēni. Nu tā es biju ganksta un mēģināju turēt līdz brālim un brālēniem. Tā mēs bunčus cēlām- tik labi, ka pēc padsmit gadiem pat vēl trepes saglabājušās!
Lepnums!
 Lauki.
Mīlu.
Bagātības.


 es dažreiz gatavoju, vai pareizāk sakot palīdzu gatavot!


 Labrīt, mājas!


 Lapu lapas
krāsu krāsas
 Siltums- rītā




 Dažreiz nākas uzzināt ko jaunu- tās ir ēdamas!










 Vitamīni!

Svētki!




šīs bija lieliskas brīvdienas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru