ceturtdiena, 2012. gada 12. aprīlis

Tiesības

    Lai gan parasti ceļos pēdējā brīdī šorīt biju jau augšā pus septiņos. Miegs nenāca, jo bija ļoti liels uztraukums. Tas tiki normāli pirms braukšanas eksāmena. Astoņos devos vēlreiz izbraukt figūras. Tad devos uz Gulbeni un 9:45 sākās mans eksāmens.
    Izfeilojos jau pirmajos 30 metros, bet nu labi, ka tas vēl skaitījās pie izmēģinājuma aplīša.
    Kā otrā figūru dators man izspēlēja... nu, protams, gabarīt vārtus. Domāju, jā forši, visstulbākais jau iekrīt tieši man. Tomēr par lielu pārsteigumu man pašai abas figūras izbraucu ar pirmo.
   Pašā sākumā inspektors nobremzē, domāju, ka esmu izkritusi, bet tomēr nē, man paveicās. Tā jau viss gāja diezgan normāli, līdz brīdim, kad divas reizes noslāpēju pie stop zīmes un divas maximas kalniņā. Biju pārliecināta, ka esmu izkritusi, jo abas reizes aiz manis bija arī normāla mašīnu rinda. Bija pilnīgi vienalga kā es tās beigas nobraukšu, tik domāju jau uz kuru dienu lai atkal piesaka eksāmenu. Kad apstajāmies pie csdd instruktors pasaka, ka eksāmens ieskaitīts. Man tāds wohhhhhhhhhhhhhhoo. Tad sekoja 5min gara morāle, kur visu laiku tikai teicu: mhm, jā, es saprotu, bet man bija mazsvarīgi, ko viņš tur skaidro, jo es jau domāju, kā vīlēšu pa ielām.

 Četras ballītes ballējies- vienu brauc:)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru