svētdiena, 2011. gada 6. novembris

Pilngadības sasniegšana

Viss sākas jau ceturtdien.
Ir forši, ka var aizbraukt uz Rīgu izklaidēdēties un tā, kad nevajag pirkt drēbes vai sazin vēl ko. Tā nu dienu pavadīju ar Beāti, ar viņu ir jautri, pārsmējāmies, pārēdāmies un priecājāmies. Aizbraucām uz jūru- tāds miers un skaistums tur, lieliski. Es gribētu dzīvot pie jūras, lai grūtos un ne tikai grūtos brīžos vajag padomāt var aiziet un pastaigāt, pasēdēt un padomāt, tas plašums nomierina, vismaz mani:). Tas bija tieši tas, kas bija vajadzīgs.

Te mēs ar beāti vis kaut ko jokojāmies.

 Vakarā ar brāli bijām uz Eltona Džona koncerta, man patika, bet neteikšu, ka biju sajūsmā. Mārtiņš gan bija sajūsmā. Nu vispār koncertā bija daudz labu brīzu un emociju, bet es ar vārdiem to visu nemāk izstāstīt. Stulbi bija nokavēt pēdējo autobusu un trolejbusu, neatlika nekas cits kā braukt ar taksi. Bet tas jau ir cits stāsts. Garš un dīvains.
 Tik forši, ka vienmēr ir draugi, kas sagaida, liek justies kā mājās un pārsteidz:)

 Piektdiena sākas forši es pamodos ar sveicieniem un bučām un puķēm:) Sajūtas, ka mani ir dzimšanas diena man nebija līdz brīdim, kad Juris un Naurus man zvanīja un dziedāja skaistu dziesmu:D, tas bija tik mīļi, tad sajutos ka dzimšanas dienā. Tad sekoja daudz volejbola. Mājās mani sagaidīja ar daudz baloniem, rozēm un vēl foršām dāvanām. Tad vakaru pavadīju ar savām mīļajām draudzenēm un vakara noslēgumā dabūju daudz putukrējuma sejā, mani iesvētīja pilngadīgo kārtā, jessāāā.

  Sestdien pa dienu darījām vis kaut ko interesantu un neinteresantu- gatavojos ballītei. Tur man jāsaka paldies Elīnai un vel riktīgi, riktīgi liels paldies Beātei.

  Ai man jau apnika rakstīt, nu labi mēģināšu.
  Ballīte bija, nezinu kāda, man liekas ka daudziem bija garlaicīgi un nekā īpaša nebija. Man pašai patika, varbūt tāpēc, ka es nepiedzēros un šorīt nebija slikti:D Viss bija tā mierīgi.
 Paldies par dāvanām, šogad tiešām bija tā, ka visas, pilnīgi visas bija riktīgi foršās, tieši tas, kas man patīk un ir vajadzīgs. Jūs laikam mani pazīstat.
 Man uzdāvināja LĒCIENU AR GUMIJU. nevaru sagaidīt, tas būs super:))


  Vis beidzās šodien, kad tikko no gultas izkāpusi ar rasala šķīvi rokas braucu ar meitenēm uz Madonu skatīties basketbolu.
  AAAA nē ar to tomēr viss vēl nebeidzās, šodien mani pasveikt bija arī Pata, tas bija jauki,vienmēr viņu satikt ir jauki:)


  Bet tomēr laikam patiesais stāsts nav par superīgajiem draugiem, ballīti un dāvanām, bet gan par to, ka šodien nejūtos necik vecāka, kā pirmās nedēļas, varbūt tieši otrādi- jūtos vel jaunāka. Tas man nepatīk.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru