svētdiena, 2011. gada 13. novembris

uz papīra

  Piektdienas un sestdienas vakarus šonedēļ pavadīju mājās. Neatceros tādu reizi, kad vēl tā būtu bijis. Vismaz kaut kas savādāks un nebūt sliktāks. Dīvaini, bet patīkami. Bail tikai ka neieeju otrā galējībā un visu laiku nesēžu mājās, bet nē, tā nenotiks. Labi būtu ja mācētu mājas sēdēšanu un ballēšanos sabalansēt, līdz šim man tas nav izdevies.

  Man mācīja, ka mērķi, apņemšanās un sapņi ir jāuzliek uz papīra. Man tas likās galīgs stulbums, kāda atšķirība vai es to visu paturu prātā vai uz papīra. Tomēr atšķirība ir, pat ļoti liela. Tāpēc šovakar uzliku uz papīra 13 apņemšanas, paskatīšos cik es esmu apņēmīga un disciplinēta...

  Joprojām lasu "Laimes monitorins" liekas tīrā svētlaime pēc tā, atļaušos teikt murga "Kas tīrumā sēts".

 aaa un jā es nemaz neilgojos pēc tiem atkarību radošajiem draugiem, apsveru domu ņemt piemēru no Lailas un no turienes pazust, tik nezinu vai man pietiks drosmes.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru