pirmdiena, 2011. gada 5. decembris

skarbi

Vai tiešam tu skriesi, ārā taču līst lietus!
Un kas no tā, neesmu jau no cukura. Protams, ja tu visu dienu sēdi tikai pie datora vai TV izejot ārā lietū un pārejot pāri ielai vari saķert plaušu karsoni. Piedod, bet mani tas neuztrauc. Es neesmu no tiem. Es varu sēdēt mājas, domāt attaisnojumus lai neskrietu, bet tā vietā es eju un skrienu, jo varu.
Šodien parastais piecinieks.
Pagriezt plaukstas uz debesīm un sajust lāses, tas ir cool.
Kāds solās man pievienoties vakara skrējienos, tas varētu būt visai interesanti.
A jā un vispār es šodien jau otro reiz nenoliku skolas teoriju, bet es jau tāpēc neraudu, gan kādreiz paveiksies.
Lasu- Andra Manfelde "Adata", jā, ja zinu visi tie, kas lasa jau sen to grāmatu ir izlasījuši, esmu nedaudz atpalikusi, bet labāk vēlu nekā nekad.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru